2015. október 31., szombat

Egy kis bemutatkozás tőlem is ¤¤¤ Rara ß


Halihó mindenki :) Hát a blognak elég szép kis története van, ugyanis kezdetben még design-os blog volt aztán lett ez, és végül most 2 társíró is csatlakozott hozzám Petra és Gabi személyében.Én magam büszke tulajdonosa lehetek 3 blognak is(linkek a bejegyzés végén)ebből egyet most kicsit szüneteltetek :).Hát igazából én egy 12 éves leány vagyok aki szőkésbarna(már majdnem szőke)hajjal és kék szemekkel büszkélkedhet.Rendkívül érdekes módon imádok blogolni és kreatív dolgokat csinálni.Emellett a sportot is nagyon szeretem.Tőlem leginkább ajánlásokat, fejléceket láthattok de talán egy-egy kritika is becsúszik.A kis csipet-csapatunk nagyon örül a bátorító kommenteknek és a feliratkozásoknak is.
A love triangle: Az én blogom
Where my demons hide: Petra blogja
Lifesaver love story: Gabi blogja

Na hát ennyi lett volna ez a szösszenet bemutatkozásom.
Millió puszi: ¤Rara ߤ

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése