2015. október 30., péntek

Ismét egy új személy - Gabi színrelép :D

Sziasztok! ^^
Igen, alig néhány perce olvashattátok Petra bemutatkozóját, de mivel a főnökasszony rám parancsolt (:D <3) kénytelen vagyok én is nekiesni, így, 10:16-kor, hajnalok hajnalán. Mivel, a fejléc-design készítéshez körülbelül annyira értek, mint a matekhoz, azt inkább hanyagolom, én a kritikaíró részleg táborát erősítem, tehát bátran rendeljetek tőlem, mindig megmondom, amit gondolok. Jelenleg egy állandó blogot írok (link lent, ha valakit érdekelne). Nem tudom, hogy érdekel e bárkit is, de hajam szőkésbarna, szemem pedig sötétbarna színnel büszkélkedhet. Kicsit talán emósnak mondhatom magam, de nyugi, nem tartok otthon óriáshollókat, és nem idézek szellemet koponyákból, ugyanúgy hülyülök, és persze szívatok másokat, mint bárki más. :D Legjobb barátnőmmel már találkozhattatok a blogon (mivel ő kezdte el), róla írnék még egy picikét. Úgy érzem, tökéletesen kiegészítjük egymást annak ellenére, hogy bizonyos szempontokból teljesen mások vagyunk. Imádom!!! :3
Nos, ennyi lett volna a bemutatkozásom, remélem, legalább egy picikét szimpi lettem :D
Szép napot, Dreamer olvasók :)
Gabi









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése