2015. október 4., vasárnap

No music,No life..

Sziasztok.A mai bejegyzésben egy kis zene ajánlással jövök hozzátok :) De először is egy kis "értesítés"mint látható a designes blogot elnyelte a föld.Na jó nem :) Csak arra az elhatározásra jutottam, hogy az kissé uncsi volt ezért milyen jó lenne már ha csinálnék egy ilyen"mindenes blogot.Hát megszületett,ez a kis csoda az :DD na szóval mostantól itt láthattok aztán mindent.Kis szerzeményeimtől egészen az ajánlókig, sőt még talán egy-két DIY is becsúszhat.De nem húznám tovább a szót, jöjjenek az én kedvenc zenéim, linkkel együtt.

A mostani kedvenc bandám(na jó mindig ők lesznek, egészen addig míg már járni sem tudok, de lehet, hogy még azután is)a One Direction.Akiknek majdhogynem az összes számát I-M-Á-D-O-M.A mostani kedvenc az Infinity amit sajnos nem tudok linkelni, mert még csak Spotifyon van, de ha oda bepötyögitek egészen biztos meghallgathatjátok,ezt a csodát.

Na a One Direction agyú :''''D Kész befejeztem, egyébként van még egy csomó, de nem csak 1D számokat szeretnék linkelni úgyhogy menjünk tovább.


Akkor már egy kis Little Mix is :) Szeretem a számaikat :3


Fülbemászóóó :D


Egy kis sláger is kell, a negyedik klippjét nagyon ajánlom :D 

Egyszem kedvenc magyar dalocskám(legalábbis ami eszembe jut).Olyan népdalos, bár a szövegét ítélve nem igazán példamutató de én sokat szoktam hallgatni. :)

Remélem tudtam segíteni azoknak, akik mondjuk szeretnének új dolgokat hallgatni :) 
Bepötyögte: ¤Rara ߤ :)
U.i.:A kommenteknek örülök <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése