2015. október 22., csütörtök

Reakció a One Direction Perfectjére *--*

Figyelem kedves idetévedt olvasó kőkemény fejfájásod lesz ha ezt most elolvasod ugyanis a szavak nagyrésze,,wáááá,jáááj,annyira jóóó,szerelmes vagyok" :D de ha bátor vagy akkor elmélyedsz soraim között!

Wááááá,jujjcikóka,tejóég :D Na hát ez jutott eszembe először amikor meghallottam ezt a PERFECT számot..A család egy kicsiny részének kötelezővé tettem a szám meghallgatását majd a videoklipp megtekintését :''D Hamar eltávoztak mellőlem amikor is úgy 10 mádodpercenként megkérdeztem, hogy ,,Na?Milyeeen?Tetszik?"ezt egy "Igen,egész jó,de nee nem kell elindítani újra" ccc :D nem is értem :D Na szóval a klipp is elég..ömm..próbálom magam normálisan kifejezni...jóóóóó lett *---*
A világ legjobb száma  :) mindenképpen hallgassátok megfele :)

Na hát remélem tetszett ez a kis szösszenet :D Jó szünetet mindenkinek,végre megérkezett,hálelújá :D
Bepötyögte: ¤Rara ߤ :)

1 megjegyzés:

  1. Hasonló reakció :D fangirling pls
    Egyébként észrevetted-e, de naaagyooon sok LiLo volt benne - persze nem baj, de mivel Larry írta, én több Larry-re számítottam, és ez a Larry-s szívemnek fáj. atyaég, mennyi LArry :"D - több ilyen reakció bejegyzést követelek *-* :D

    VálaszTörlés